سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم سینمایی تنها دوباره زندگی میکنیم

تنها دو بار زندگی می‌کنیم فیلم سینمایی ایرانی ساخته شده در 1386 به کارگردانی بهنام بهزادی بروجنی است. این فیلم که اولین فیلم بلند سینمایی بهزادی است، پس از نمایش عمومی مورد توجه منتقدین قرار گرفت و در جشنواره‌های گوناگون شرکت کرده و جوایزی را کسب کرده‌است.

فیلم سینمایی تنها دوبار زندگی میکنیم به کارگردانی بهنام بهزادی بروجردی و تهیه کنندگی بهروز هاشمیان در سال 1387 ساخته شد. سید امیر سیدزاده در ساخت این فیلم سینمایی مشارکت 60 درصدی داشته است.فیلم سینمایی تنها دوبار زندگی میکنیم در 26 امین جشنواره فیلم فجر به عنوان پدیده معرفی شد و به جشنواره های مختلف جهانی راه یافت.

بازیگران فیلم سینمایی تنها دوبار زندگی میکنیم:

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون علیرضا آقاخانی، نگار جواهریان، رامین راستاد، عبدالله کریمی، رایا نصیری و … به ایفای نقش پرداخته اند

داستان فیلم سینمایی تنها دوبار زندگی میکنیم

در این فیلم سیامک انتصاری پور دانشجوی اخراجی رشته‌‌ی پزشکی راننده‌‌ی مینی بوسی است که در آستانه‌‌ی تولد 40 سالگی‌اش قرار دارد.او که مسافرکشی می‌کند از درد شدید و فلج کننده‌‌ی کمر رنج می‌برد. سیامک که به تعبیر خود همه چیز‌اش را باخته، تصمیم می‌گیرد در فرصتی چند روزه به کارهای عقب مانده‌اش برسد و در روز تولدش از دنیا برود.