سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و راهنمای خرید سه پایه d930

Unimat D-930 محصولی جدید از برند Unimat با امکانات بیشتر و ویژه نسبت به مدل های پیشین خود است . این مدل دارای یک عدد هد با قابلیت تغییر زاویه است که علاوه بر دکمه تنظیم سه پایه، می توانید به صورت جداگانه به تجهیزات متصل بر روی هد ( همچون موبایل ، دوربین های کامپکت ، پنل های ال ای دی ، میکروفون و … ) نیز زاویه افقی و عمودی بدهید. بر روی نگهدارنده موبایل این مدل می توانید گوشی های با عرض 55 میلیمتر تا 95 میلیمتر را قرار دهید. سه پایه d930 با استفاده از پایه L شکل امکان عکاسی افقی و عمودی را نیز به شما می دهد. از مزیت های اسم محصول نسبت به مدل های قبلی داشتن جای پیچ های فلزی است که مانع از هرز شدن جای پیچ در استفاده های طولانی مدت می شود. همچنین با استفاده از دو عدد از این پکیج نیز می توانید لپ تاپ خود را بر روی آن بگذارید حتما باید برای قرار گیری لپ تاپ دو عدد خریداری شود این محصول شامل یک سه پایه است . اقلام همراه :سه پایه ، هولدر L شکل ، هولدر موبایل ، بال هد،خشاب و برچسب و پیچ است مراحل نصب بدین صورت است در ابتدا چسب دو طرفه را درون خشاب نگهدارنده تبلت گذاشته نگهدارنده تبلت را درون هولدر موبایل فیکس کنید و آن را بر روی هد قابل تنظیم سه پایه پیچ کنید. از یک سمت برچسب می توانید انواع تجهیزات همچون تبلت،ماشین حساب و … را بر روی سه پایه قرار دهید.

استحکام و جنس بدنه از مهمترین پارامترهایی ست که باید در خرید سه پایه دوربین درنظر بگیرید. این پارامتر تعیین کننده طول عمر مفید سه پایه و مقاومت وزنی آن است.

سه پایه d930 از سه جنس پلاستیک، فیبرکربن و آلومینیوم ساخته میشود. فیبرآلومینیوم استحکام قوی و وزن سبکی دارد. آلومینیوم نیز بسیار مستحکم و اغلب گرانتر هستند. در نهایت سه پایه های پلاستیکی ضعیف تر از سایر سه پایه ها ست.

استحکام سه پایه دوربین غیر از جنس بدنه به عوامل دیگری از جمله قطر پایه ها و جنس اتصالات نیز بستگی دارد.